Πώς να επιστρέψετε την παραγγελία σας
Για τους πελάτες που έχουν δημιουργήσει λογαριασμό κατά την ολοκλήρωση αγοράς, ακολουθήστε τη διαδικασία επιστροφής FAST TRACK παρακάτω. Εάν κατά την ολοκλήρωση της ολοκλήρωσης αγοράς, δεν δημιουργήσατε λογαριασμό, το αίτημά σας θα πρέπει να διεκπεραιωθεί με μη αυτόματο τρόπο, επικοινωνώντας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
< p>ΓΡΗΓΟΡΗ Επιστροφή κομματιού:
1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας (αναζητήστε - είναι ακριβώς πάνω από αυτήν τη σελίδα):
2. Επιλέξτε την παραγγελία από την καρτέλα Ιστορικό παραγγελιών
< /p>
3. Επιλέξτε Παραγγελία για επιστροφή
4. Δημιουργία αιτήματος επιστροφής
7. Μπορείτε να δείτε την επιστροφή και τις ανταλλαγές σας στην καρτέλα Επιστροφές: